بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند BOVET
معرفی برند BOVET
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/19 - 15:10 0 نظر

BOVET یک برند معروف در صنعت ساعت‌سازی است که در سال 1822 تأسیس شد. این برند سوئیسی به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته و برتر در زمینه ساعت‌های لوکس و با کیفیت شناخته می‌شود. محصولات BOVET با استفاده از مواد ارزشمند، فناوری برتر و طراحی هنری شناخته می‌شوند.

پیشرفت‌های فنی برتر در هماهنگی کامل با سنت هنر ساعت‌سازی، خانه BOVET را به اوج هورلوگری بالا می‌برد.

وقتی پاسکال رافی دنیای شگفت‌انگیز ساعت‌سازی خوب را کشف کرد، او نمی‌توانست به هیچ وجه بداند که اشتیاقش به زودی صنعت را متحول خواهد کرد و میراثی از تاریخ و نوآوری، احساسات و بینش را به جا خواهد گذاشت. استراتژی بلندمدت و شوق او برای خلاقیت‌های بی‌نظیر، نشانه‌ای فوق‌العاده در زمینه‌ی ساعت‌سازی معاصر است، به خصوص به خاطر معرفی سیستم Amadeo® که امکان تبدیل یک ساعت به ساعت رومیزی، ساعت جیبی یا ساعت مچی قابل برگشت را فراهم می‌کند. 

یکی از معتبرترین تولیدکنندگان جابجایی توربیلون، شرکتی است که به دلیل ظرافت و تخصص تزئینی خود مشهور است. خانه BOVET بیش از دو قرن است که به دلیل قابلیت اطمینان حرکات، ویژگی‌های نوآورانه و زمان‌سنجی مثال‌زدنی‌اش شناخته شده است. قطعات اصلی مکانیکی آنها به دلیل دانش و تسلط دقیقی که در ساخت هر جزء وجود دارد، مورد احترام قرار می‌گیرند. BOVET از همان زمان معرفی اولین ساعت‌های با ظرافت خود، با جزئیات زیبا و ظرافت فوق‌العاده در نقاشی‌های مینیاتوری خود متمایز شده است.

حتی امروز، Bovet همچنان با افتخار به سنت زیباسازی خود در صفحه‌های لاکی جلا داده شده ادامه می‌دهد و هر مدل آن منحصربه‌فرد است و دامنه‌ای برای الهام بی‌پایان دارد. این مدل‌ها با تم‌های متنوعی مانند نقوش گل، حیوانات، مناظر، پرتره و بازتولید نقاشی‌ها تزئین شده‌اند. نسبت غنی این گروه از ساعت‌های نقاشی مینیاتوری نشان می‌دهد که مشتریان و علاقه‌مندان به مجموعه‌های هنری چقدر BOVET را با این هنر نفیس مرتبط می‌دانند.

ساعت‌های BOVET که با استفاده از سنگ‌های قیمتی، مروارید، نقاشی‌های مینیاتوری در مینای گراند فیو و حکاکی‌ها تزیین شده‌اند، به مدت‌ها مورد علاقه خانواده سلطنتی و مشتریانی با قدرت خرید بالا قرار داشته‌اند و بسیاری از آن‌ها به عنوان بخشی از میراث ارزشمند شهر ممنوعه در چین شناخته می‌شوند. این ظرافت بی‌نظیر و تکنیک برتر در دکوراسیون، به صنعتگران ماهر این امکان را می‌دهد تا هنر ساعت‌سازی را به اوج ظرافت و فراز برسانند.

نمونه طرحهای برند BOVET

لیدی بووت گل زندگی

 

نقاشی مینیاتوری لومینسنت Bovet 1822

 

رسیتال 19 خانم دیمیر

 

Amadeo Fleurier 39 "Poppies" Grand Feu مینا

 

Amadeo Fleurier 39 Eventail

 

Amadeo Fleurier 39 “Blue Thistles” Grand Feu مینا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00