بازار طلا دانستنیها جذاب ترین مدل های دستبند آویزدار
جذاب ترین مدل های دستبند آویزدار
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/03 - 10:11 0 نظر

آویزهای کوچک پیچیده و شیک که به ساخت دستبند طلا اضافه شده اند همان چیزی است که یک دستبند پیوندی را تشکیل می دهد.  این دستبندها نوعی است که هرگز از مد نمی افتد بلکه با گذشت زمان تکامل می یابد. ساده و پیچیده اما در عین حال جذاب و آشنا.

چرا دستبندهای پیوندی محبوب هستند؟

امروزه زنان دوستدار مد، راحتی را در اولویت قرار می دهند و به همین دلیل است که آنها دستبندهای آویزدار را دوست دارند. چه کسی نمی خواهد با آرامش و آسودگی بسیار زیبا و متواضع به نظر برسد؟ دستبندی که می پوشید نمادی از چیزی است که می خواهید در مورد خودتان به دنیا منتقل کنید. نمادی از چیزی که خودتان را با آن بهترین می شناسید. این آویزهای کوچک درهم تنیده هستند که بین زیورآلات، جهان و شما پیوند برقرار می کنند. طلسم های کوچک زیبا که به آویزهای ساده اضافه می شوند، یا مهره هایی که جواهرات زرق و برق دار را حمل می کنند یا فقط یک حرف معمولی زمانی که به دستبند آویزدار اضافه می شود، نشان دهنده یک داستان کاملاً جدید است.

پوشیدن دستبند آویزدار با جذابیت شانس می آورد! چه به آن اعتقاد داشته باشید چه نداشته باشید، جذابیت زیبایی متمایزی را اضافه می کند که شانس را به ارمغان می آورد. ستاره ها برای عاشق کهکشان، لاک پشت ها برای آوردن ثروت، و گل هایی که ظرافت را به نمایش می گذارند. این طلسم های شیرین آویزان که مچ دست شما را تزئین می کنند، نه تنها چشم نواز هستند، بلکه به شما یادآوری می کنند که چقدر دوست داشتنی هستید.

چرادستبندهای پیوندی محبوب هستند؟

دستبندهای آویزدار مهره ای

دستبندهای آویزدار مهره ای از زمان های قدیم وجود داشته اند. این فرهنگی است که از مادربزرگ ها به دخترانشان و بعد از آن منتقل شده است. تکنیکی که برای ساخت یک دستبند پیوندی استفاده می شود، جدید یا آماتور نیست، بلکه هنری است که توسط افراد باستانی اجرا شده است. ساده ترین وسیله برای ساخت یک دستبند پیوندی کامل، مهره ها هستند. مهره های تزئینی، مهره های نگینی، مهره های جعبه مانند و ... هر مهره ای با افکار و آرزوها برای کسانی که دوستشان دارید و به آنها اهمیت می دهید انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: مهم ترین نکات برای یک استایل عالی با دستبند طلا

دستبندهای پیوند مهره ای

دستبند زنجیری آویزدار

دستبندهای زنجیری به ویژه با نفوذ فرهنگ آسیای شرقی به یک مد تبدیل شده اند. دستبندهای زنجیری اغلب با یک نقل قول جذاب یا خطی ارائه می شوند که معنی آن را برای شخصی که آن را می پوشد بیان می کند.

دستبنندپیوندزنجیری

دستبند آویزدار با حروف اول اسم

استفاده از حروفی که به حرف اول نام شخص دیگری یا نام خود فرد در یک دستبند آویزدار اشاره دارد، نوعی وابستگی به جواهری که می پوشید ایجاد می کند. این نام به خودی خود یک عنصر کلیدی در ایجاد یک رابطه خوب بین دو نفر است. دستبندهای پیوند با حروف اول یک انتخاب عالی برای هدیه به دیگری می باشد.

مطالعه بیشتر: انواع دستبند طلا النگویی

دستبند پیوندبا حروف اول اسم

دستبند طلا آویزدار

دستبندهای پیوندی با روکش طلا یکی از جواهراتی است که با زمان همگام شده است. سبک زینتی اقتصادی اما بزرگ ترکیبی عالی را به ارمغان می آورد. جواهرات روکش طلا در اوج تقاضا هستند. این شیک ترین و ارزان ترین زیوری است که می توانید تهیه کنید. 

دستبندپیوندطلا

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید دستبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00