قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها متداول ترین مدل های گیره جواهرات طلا
متداول ترین مدل های گیره جواهرات طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/15 - 11:00 0 نظر

 این مقاله در مورد رایج ترین گیره های جواهرات است و اینکه چرا در هنگام خرید جواهرات عامل مهمی است. ممکن است خرید گردنبند و دستبند ساده به نظر برسد، اما اینطور نیست. مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یکی از آنها در نظر بگیرید و یکی از عوامل مهم قفل آن است. انواع مختلفی از گیره های جواهرات وجود دارد که در اشکال، اندازه ها و قیمت ها متفاوت هستند.

 از گیره خرچنگ گرفته تا قلاب ماهی، گیره ها نقش مهمی در جواهرات دارند. گیره های مناسب می توانند به سایش و پارگی روزمره کمک کنند و از آسیب دیدن قطعاتی که در فروشگاه خود می فروشید جلوگیری کنند.

گیره جعبه

گیره جعبه ای بیشتر در دستبند طلا و گردنبند طلا مدل تنیس یافت می شود، بست جعبه یک گیره شیک است. از یک زبانه و یک جعبه فانتزی ساخته شده است. برای محکم کردن قطعه جواهر خود، یک سر جواهرات دارای زبانه ای است که در انتهای دیگر قطعه در قاب جعبه ای شکل قرار می گیرد.

قلاب حلقه ای فنری

رایج ترین گیره ای که می بینیم قلاب های حلقه ای فنری هستند. گرد با یک اهرم فنری، وقتی به عقب کشیده می شود، گیره را باز می کند و با رها شدن اهرم بسته می شود. گیره های حلقه فنری عموماً ایمن هستند، اما گاهی اوقات می توانند با یک دست محکم شوند.

قلاب خرچنگ

یکی دیگر از گیره های متداول که کاربرد زیادی دارد، گیره خرچنگ است. این گیره شبیه پنجه خرچنگ است و یک طرف آن دارای اهرمی است که با کشیدن گیره باز می شود و با رها شدن بسته می شود. گیره های خرچنگ در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند، اما قیمت بیشتری نسبت به حلقه های فنری دارند.

بیشتر بخوانید: معایب و مزایای انواع طلا

قلاب بولو

یکی دیگر از گیره های جواهراتی که به راحتی می توان آن را به تنهایی محکم کرد، بند بولو است. بولو معمولا یک مهره محکم است که انتهای دستبند طلا یا گردنبند طلا را در کنار هم نگه می دارد. گیره بولو به شما امکان می دهد جواهرات را بسته به طول یا کوتاهی که می خواهید تنظیم کنید.

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00