بازار طلا دانستنیها گران ترین جواهرات طلا در جهان
گران ترین جواهرات طلا در جهان
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/02/13 - 09:36 0 نظر

بر کسی پوشیده نیست که جواهرات یکی از محبوب ترین محصولات با ارزش بالا در بازار هستند. این یک خرید ضروری است، چه بخواهید یک قطعه سرمایه گذاری طلای جامد بخرید، یک بیانیه مد ارائه دهید یا جواهرات را به عنوان سرگرمی جمع آوری کنید.

مانند تمام محصولات، قیمت جواهرات بسیار متفاوت است. از جواهرات ارزان‌تر و با روکش طلا که می‌توان تنها با پوند پیدا کرد تا جواهرات لوکس طلای جامد که می‌توان آن‌ها را در مراکز جواهرسازی مانند هاتون گاردن خریداری کرد، تا جواهرات الماس کمیاب و منحصرا سفارشی که می‌تواند ده‌ها میلیون پوند قیمت داشته باشد. .

در این پست وبلاگ، بهترین جواهراتی را که با پول می توان خریداری کرد، بررسی خواهیم کرد. برای کشف برخی از لوکس ترین و گران قیمت ترین جواهرات دنیا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

الماس امید - 150-250 میلیون پوند

با ارزش تخمینی 250 میلیون دلار، الماس امید به عنوان گران‌ترین جواهر جهان شناخته شده است. این الماس در طول سال‌های مختلف، به دست بسیاری از شخصیت‌های قدرتمند و تاریخی، از جمله پادشاه لوئیس چهاردهم، رسیده است. در واقع، لوئیس چهاردهم این الماس را در مراسم تشریفاتی می‌پوشید و در یک زنجیر طلا قرار داده و دور گردنش قرار می‌داد. همچنین، شناخته شده است که این الماس در پشتی طلایی روی یک چوب کوچک نیز قرار داشته است.

به‌طور جالب، الماس امید همچنان مورد باورهای خاصی قرار دارد. برخی معتقدند که این جواهر، یک نفرین حمل می‌کند که برای صاحب و هر کسی که آن را لمس می‌کند، بدشانسی و حتی مرگ به همراه دارد. همچنین، واقعیت این است که الماس امید پس از قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش، قرمز می‌درخشد که سوخت بیشتری به این باور‌ها افزوده است.

بیشتر بخوانید: الماس، پادشاه جواهرات

میراثی در شکوفه - 160 میلیون پوند

"A Heritage In Bloom" یک گردنبند الماسی است که توسط جواهرساز ساکن هنگ کنگی والاس چان سفارش داده شده است. این گردنبند دارای 11551 الماس است که مجموع وزن آن‌ها 383 عیار است و حول یک الماس بزرگ 104 عیار طراحی شده است. هر الماس با دقت بسیار بالا قرار داده شده تا بتوان آن را به روش‌های مختلف - دقیق‌تر 27- استفاده کرد.

به گفته چان، ساخت این گردنبند منحصر به فرد بیش از 47000 ساعت زمان برده است و ارزش آن 200 میلیون دلار است. این گردنبند به شدت تمایل به نمایش دادن جزئیات دارد و به طور کلی شبیه به هیچ گردنبند دیگری نیست.

 

خرید گردنبند طلا

 

گوشواره برگ های پاییزی حافظه و رویای 45 میلیون پوند

این گوشواره‌ها به نام "Memory of Autumn Leaves" و "Dream of Autumn Leaves" شناخته می‌شوند و به عنوان گران‌ترین جفت گوشواره در جهان شناخته می‌شوند. "Memory of Autumn Leaves" در سال 2017 با قیمت 41.9 میلیون فرانک سوئیس به فروش رفته است، در حالی که "Dream of Autumn Leaves" با قیمت 15.3 میلیون فرانک سوئیس به فروش می‌رسد.

اگرچه رنگ این دو گوشواره متفاوت است، اما از نظر کیفیت و اندازه، این دو جواهر یکسان هستند و هر دو شامل دو الماس 14 عیار هستند. برش و شفافیت هر دو گوشواره نیز به یک شکل عالی است که آنها را به یک جفت بی‌نظیر تبدیل کرده است.

 

خرید گوشواره طلا

 

گردنبند الماس بی نظیر - 45 میلیون پوند

گردنبند "میراثی در شکوفه" تا زمان معرفی آن توسط والاس چان در سال 2015، عنوان گران‌ترین گردنبند جهان را داشت. این گردنبند با مجموع الماس‌هایی به ارزش 637 عیار ساخته شده است و به شکلی پیچیده طراحی شده است که شبیه به برگ باشد. الماس‌های این گردنبند شامل 27 الماس گلابی شکل، 9 الماس قلبی شکل، 5 الماس تراش خورده زمرد، 5 الماس کوسن، 4 الماس بیضی شکل، 3 الماس تراش اشر و 2 الماس درخشان هستند.

سنگ قیمتی اصلی این گردنبند یک الماس زرد عمیق 407 عیار است که بزرگترین الماس بی عیب و نقص داخلی است که تاکنون توسط مؤسسه GIA درجه بندی شده است. به دلیل این موضوع و زیبایی و کیفیت بالای این گردنبند، ارزش آن تقریباً 55 میلیون دلار است.

حلقه صورتی گراف - 35 میلیون پوند

در سال 2010، الماس "Graff Pink" با قیمت 46 میلیون دلار در حراجی ساتبی در ژنو به فروش رسید و رکورد گران‌ترین جواهری که تا به حال در حراجی فروخته شده است را شکست. این الماس کمیاب "صورتی فانتزی شدید" است که توسط Laurence Graff خریداری شده است و اکنون روی یک حلقه پلاتین به همراه دو الماس سپر شکل نصب شده است.

طبق گزارش‌ها، از زمان خرید الماس، گراف رنگ و شفافیت سنگ قیمتی را بهبود بخشیده است و به نظر می‌رسد این اقدام ارزش الماس را بیشتر کرده است.

ساعت 201 قیراطی CHOPARD - 20 میلیون پوند

این ساعت باورنکردنی دارای الماسی به ارزش 201 عیار است و با نام "ساعت 101 با الماس" شناخته می‌شود. صفحه ساعت این محصول توسط سه الماس قلبی شکل با رنگ‌های مختلف، یعنی صورتی، سفید و آبی فانتزی پوشیده شده است. بقیه قسمت‌های ساعت نیز با الماس زرد و سفید به مجموع وزن 163 عیار پوشیده شده‌اند که شامل سه الماس گلابی شکل زرد بزرگ، 26 الماس گلابی شکل زرد کوچکتر، 48 الماس گرد زرد، 260 الماس گلابی شکل سفید، 91 الماس سفید گرد و 44 الماس پاوه زرد است.

مطالعه بیشتر: الماس های آزمایشگاهی و جایگاه آنها در دنیای ساعت های لوکس

گردنبند الماس بریولت - 8.5 میلیون پوند

الماس بریولت جذابی با وزن بیش از 75 قیراط است که با یک الماس نادر بنفش صورتی مارکیز آویزان شده است. این قطعه نفیس با الماس های بریولت کوچکتر که به یک زنجیر طلای سفید 18 عیار متصل شده است تزئین شده است.

این گردنبند زیبای الماس بریولت در حراج کریستی هنگ کنگ به قیمت 11.1 میلیون دلار به فروش رسیده است. این مبلغ در بالای تخمین های حراجی که بین 8.5 تا 12.5 میلیون دلار بود، قرار داشته است.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00