بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز تعطیلی یک هفته ای بازار طلای تهران در ایام سوگواری محرم
تعطیلی یک هفته ای بازار طلای تهران در ایام سوگواری محرم
چکیده این مطلب : انتشار : 1403/04/21 - 09:44 0 نظر

گلدمگ: نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) همانند سال های پیش یک هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش سایت طلا و جواهر بازار طلا، همزمان با ایام سوگواری سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، بازار طلای تهران به مدت شش روز تعطیل خواهد بود. این تعطیلی به احترام ماه محرم و به رسم دیرینه اصناف بازار تهران، به ویژه صنف طلا و جواهر، انجام می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، سید محمود شربیانی در این باره گفت: بازاریان طلا و جواهر تهران که از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، در این شش روز به سوگ و عزاداری می‌پردازند. بازار طلا و جواهر تهران، اعم از پاساژهای اصلی و راسته بازار، همگام با سایر مردم و کسبه، با تعطیلی واحدهای صنفی خود و برپایی هیئت و تکایای عزاداری، عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) و امام حسین (ع) را به نمایش می‌گذارند.

در این مدت، کلیه پاساژها و سراهای بازار طلا، از جمله فروردین، اردیبهشت، خرداد، حکیم هاشمی، مکاره و احسان، همچنین بازار طلا و جواهر سبزه میدان، تکیه دولت، راسته بازار صحاف‌ها و زرگرهای بازار تهران سیاه‌پوش شده و تعطیل خواهند بود و هیئت‌های عزاداری در این اماکن به سوگواری و مرثیه‌خوانی می‌پردازند.

منبع : بازار طلا

نظرات
captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00
بازار طلا

میخواهید از آخرین اخبار و تخفیف های بازار طلا باخبر شوید؟