بازار طلا دانستنیها طرح های گردنبند چوکر
طرح های گردنبند چوکر
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/16 - 15:16 0 نظر

باند یا خیابان های بزرگ، اینستاگرام یا پینترست، افراد مشهور یا افراد عادی - چوکرها دنیای مد جواهرات را طوفانی کرده اند.

چوکرها به عنوان بخشی اساسی از جعبه‌های جواهرات هندی به مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. به خاطر این هاسلی‌های دوست‌داشتنی که مادربزرگ‌هایمان داشتند و چوکرهای مرواریدی زیبا که مادرانمان با القای زیبایی آنها می‌پوشیدند، خاطرات زیادی داریم. اما حالا چوکرها با آواتاری بسیار مدرن به بازار بازگشته‌اند. آنها دیگر فقط به عنوان بخشی از لباس شلواری شناخته نمی‌شوند، بلکه می‌توان آنها را در محل کار، مهمانی‌های کوکتل، رویدادهای مختلف و در واقع تقریباً در هر مکانی استفاده کرد. در NYFW نیز در امسال چند چوکر فوق‌العاده دیده شدند.

چوکرها در هفته مد آمازون هند

ما همه آنها را دوست داشتیم و با در نظر گرفتن این روند خشمگین، تصمیم گرفتیم مجموعه کوچکی از چوکرها را برای هر موقعیتی جمع آوری کنیم.

 چوکرها در هفته مد آمازون هند

شفق قطبی - چوکر باریک

این چوکر باریک تمام چیزی است که برای زیبا کردن پیراهن سفید اداری نیاز دارید. این ساده و براق است و یک جواهر کاری عالی می سازد - چیزی که مد روز و در عین حال شیک است!

بیشتر بخوانید: آشنایی با محبوبترین مدل های گردنبند طلا زنانه

شفق قطبی - چوکر باریک

ست چوکر WildLife

جواهری دیگر از مجموعه ما - این چوکر جسور و زیبا است. آن را با یک LBD برای یک مراسم شبانه ست کنید یا فقط آن را با یک لباس جین گاه به گاه بپوشید تا ظاهری شیک داشته باشید!

ست چوکر WildLifeست گردنبند راه شیری

راه شیری زمانی که می‌خواهید زیباترین ظاهر خود را داشته باشید، یک خفه کننده عالی است. نرم و درخشان، یک قطعه عالی برای یک شام عاشقانه یا یک رویداد کراوات سیاه است. شما فقط نمی توانید با این یکی اشتباه کنید!

برای نتیجه گیری، چوکرها همیشه بخشی از جواهرات سنتی هند بودند و برای مدت طولانی اینجا هستند. مجموعه جواهرات شما واقعا کامل نیست مگر اینکه صاحب یک قطعه از این سبک جواهرات باشید. بنابراین، اکنون یکی را دریافت کنید و بازی لوازم جانبی خود را تک کنید!

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گردنبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00