بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز قیمت دلار در یک قدمی کانال جدید / تداوم رشد حلزونی دلار در بازار رسمی / پیش بینی قیمت دلار امروز 12 خرداد 1404
قیمت دلار در یک قدمی کانال جدید / تداوم رشد حلزونی دلار در بازار رسمی / پیش بینی قیمت دلار امروز 12 خرداد 1404
چکیده این مطلب : انتشار : 1403/03/12 - 10:47 0 نظر

گلدمگ: بنابر ادعای معامله گران قیمت دلار هرات در معاملات پشت خطی جمعه شب به یک قدمی کانال جدید رسید. فارغ از بازار آزاد؛ قیمت دلا در بازار رسمی هم رشد حلزونی را تجربه می کند و در حال نزدیک شدن به محدوده 45 هزار و 200 تومان است.

به گزارش سایت بازار طلا، این روزها اخبار و سیگنال های سیاسی یکی از مولفه هایی مهمی است که از سوی معامله گران ارزی مورد توجه قرار گرفته است.از یکسو ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، آغاز شده و معامله‌گران چشم انتظار ترکیب جدید دولت و کابینه چهاردهم هستند. از سوی دیگر شمارش معکوس برای برگزاری جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صدا در آمده است؛ نشست به دلیل موضوعش یعنی برنامه هسته‌ای ایران و همچنین گمانه‌های موجود در زمینه احتمال صدور قطعنامه ضد ایرانی از یک سد و اختلاف نظر ایالات متحده و تروئیکای اروپایی از سوی دیگر، به موضوع مورد توجه  رسانه ها و بازیگران ارزی تبدیل شده است. 

در این شرایط نگاهی به سرنوشت دلار هرات و درهم امارات در روز پنجشنبه هفته قبل حکایت از نوسان محدود قیمت ها دارد. نرخ دلار هرات امروز در حدود 58 هزارو 650 تومان و درهم نیز در حول و حوش 16 هزارو 50 تومان نوسان داد.اما بر اساس آنچه که معامله گران ادعا کرده اند در معاملات پشت خطی روز جمعه قیمت دلار هرات به 58 هزار و 950 تومان رسید. 

فارغ از بازار آزاد؛ قیمت دلا در بازار رسمی هم رشد حلزونی را تجربه می کند و در حال نزدیک شدن به محدوده 45 هزار و 200 تومان است. 

به گزارش اقتصادنیوز فعالان بازار درباره قیمت دلار هرات معتقدند که مرز مقاومتی مهم محدوده 59 هزار و 500 تومان است که اگر بالای آن تثبیت دهد، ورود آن به کانال جدید محتمل است. همچنین ماندگاری درهم بالای مرز 16 هزار تومان برای دلار مهم است و در صورتی‌که از این محدوده عقب‌نشینی کند احتمال عقب‌نشینی نرخ دلار بیشتر خواهد شد.

منبع : اقتصاد نیوز

نظرات
captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00
بازار طلا

میخواهید از آخرین اخبار و تخفیف های بازار طلا باخبر شوید؟